2013

Okejrå. Jag är så jävla dålig. Men nu är det faktiskt så att, eftersom vi faktiskt lyckades överleva 2012 mot världsoddsen så har jag (för hundrade gången) lovat mig själv att börja skriva igen. Och bara för att det gick från en tanke till ett nyårslöfte så känner jag mig väldigt taggad (tvungen) nu eftersom ett nytt år alltid känns lite som en ny start. Så nu låtsas jag inte om alla misslyckade försök innan.

Jag ska försöka att återuppta dethär, för det gör mig glad. Förhoppningsvis händer det dessutom lite mer kul i år än tidigare år. Ja för nu är jag faktiskt inne på mitt första år som helstudent och efter en hård satsning på massor med jobb är jag för första gången i mitt liv påväg att få ihop en liten reskassa. Jag skulle visserligen behöva jobba heltid utan semester och endast leva på nudlar i sisådär 200 år för att ha råd med allt jag vill göra men trots att mycket är oklart så är en sak säkert, nånstans ska jag. Och jag ska börja skriva nu igen för att skapa en ny motivation till nån form av historia, om så bara i vardagen. För mig är det ett bra sätt att faktiskt vara på den. Genom att hålla koll på vart tiden tar vägen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0