Had my heart on lockdown, then you turned me around

Myser ner mig nu i soffan efter ett skönt träningspass med min fina mor. Tanken var ett medelpass men det var för segt så avbröt någonstans mitt i passet för att köra lite springband och styrketräning istället. Skitkul detdär med springband..
 
Nej haha det finns verkligen inget tråkigare än att springa för fulla muggar och ändå inte röra sig en meter. Väggen är så intressant att stirra in i att det är tillochmed är mer tillfredställande att titta ner på displayen där tiden rör sig framåt i så låg fart att man hinner bli otålig innan vartenda litet sekundhopp. Tack underbara spotify för radiofunktionen som skapar lite spänning i allt ändå. "Vilken låt kommer nu" , "åh denhär gamla goa", "vad är dethär för bra band?". Man är visserligen galet lättunderhållen under tråkiga förhållanden så inget storslaget nu men här kommer iallafall en gammal bortglömd pojkbandsfavorit från yngre tonåren som dök upp idag och fick mig att lägga på ännu ett slutkol för att tillsist klara 20 minuter oavbrutet på 12ans nivå. Snyggt av mig. 
 
 
Ingen vidare cool låt men jag gillar den ändå och den tillägnas faktiskt nu min fina pojkvän som funnits i mitt liv ungefär precis ett år nu.Två starka viljor hos två starka personligheter leder till många starka känslor, men på gott och ont kvarstår alltid faktum- du är världens bästa Olle och jag slutar aldrig falla för dig. Tack för att du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0