Delad glädje är dubbel glädje

Ska släcka ner för idag nu för ska faktiskt upp om 5 timmar för att ta tag i jobb nummer två och hoppa in som vikarie i ännu en vilt främmande skola. Så mycket mer vet jag inte än att jag ska hålla lektion från 8:15-14:15 i en treaklass på nån skola i hagsätra, intressant och otryggt men det blir nog bra :)

Har suttit och harvat runt i bil hela kvällen för att hämta familjefolket från Arlanda efter att de fått ha lyxen att spendera en vecka på Kanarieöarnas stränder. Småsegt att köra bil en hel kväll, speciellt då jag ska upp tidigt imorn, men verkligen värt varenda minut ändå! Glad i magen av att träffa de goa igen. Lillskroten som, trots en flygresa på fem timmar, höll på att hoppa ur vagnen av glädje när han såg mig och sen försökte skrämma mig till döds genom bu-leken tills det att han somnade åt sina egna bu:n i baksätet. Jag älskar dig lillebror, din glädje är grunden till min.
Pappa och Marie var också glada efter en veckas sol och bad och visade tillochmed sin uppskattning till skjuts genom en väldigt fin liten present, en himla go parfym från Shakira som jag aldrig tidigare ens stött på, tack bästaste ni!

Nu ska jag släcka ner så jag orkar upp och mucka med ungarna imorn. Hoppas allt går bra, är trots allt bara andra gången jag kör så liiite pirrigt är det att ännu en gång ge sig ut på okänt vatten. Men som sagt, det blir nog bra och om inte kan det inte gå sämre än dåligt :) Lillördag imorn hursom så det ser vi fram emot, resten löser sig :) nu dags att sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0