Älskar mitt nya jobb!

Nu är jag påväg hemfrån jobbet i en förhoppning att hinna träna klockan 5, kan bli tajt men snyggt av mig att ställa bilen i huddinge. Ökar chanserna lite :)

Idag har jag kört på som värdinna på konferenshotellet 7A och ja, fyyfan va jag gillar det jobbet! Plock och fix och mys och lyx. Aldrig riktigt innan känt mig hemma i lyxen och känner mig ibland fortfarande helt utklädd när jag springer omkring i den stenhårda dresscoden med svarta byxor, svart kavaj, vitt linne och hästsvans men fan va stämningen ändå känns inspirerande på något överklassigt seriöst men hemtrevligt sätt. Och så mängder av små goda kakor och bakelser som blir över vid alla små fikaraster och kontorssammankomster, härligt härligt men farligt farligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0