ord är bara ord, men de har förmågan att gnaga

Ni undrar varför jag tar så hårt på det och ja jag kanske överdrev min reaktion ikväll. Men när det känns som att det ända man gör är att kämpa kämpa kämpa för att hela tiden nå något form av resultat, när man ständigt försöker att hela tiden ge alla krafter man har även när de inte finns där, då är det ganska svårt att sitta med när hela samtalet är centrerat runt en själv och allt som kommer upp är saker man inte lyckas med.
Jag är inte mer än människa, jag gör vad jag kan och jag vet att ni ser nåt bra i det och jag vet att även om det inte riktigt kommer fram i ord på samma sätt så vet jag att ni någonstans är nöjda. Jag är bara just nu så förbannat trött på alla kommentarer som dyker upp så fort ni hittar något som ni inte finner tillfredställande, jag är min egen och så länge det bara handlar om sånt jag gör fel så tar jag hellre hand om det själv. Om ni inte ser till allt vill jag inte ens ha era blickar, om ni inte förstår vill jag inte heller ha era tips. Jag skulle kunna sätta min högra hand på att ni inte ens skulle uthärda en enda dag i mitt mönster, ännu mindre leva upp till era egna ord, I'm just sayin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0