Impulsiva klick

Bara för att jag fick sån jävla lust att göra nåt för att för en liten stund kunna släppa tankarna & skolångesten som uppstår när man kommer tillbaka efter ett lov och inser att man har ännu en härlig termin framför sig... 


På bilden till vänster är blomman nytagen och på bilden till höger är den lilla kulan upptill ny.
Blev faktiskt nöjd och det gjorde betydligt mindre ont än jag fått för mig att det skulle göra att ta där uppe, nästan så jag funderar på att kila tillbaka imorgon och ta ännu ett till. Eller så sparar jag det till nästa pluggångest för kanske är det bara nåt jag intalade mig själv men det kändes faktiskt som att det hjälpte lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0