Pånyttfödelse med iPhone

Ja, eftersom min gamla mobil valde att ge upp så har nu även jag fallit för trycket och gått och skaffat mig en sånhär jävla iPhone... Och nu bara för att inviga den helt så tänkte jag faktiskt skriva hej härifrån. Inga löften nu för på nåt sätt blir löftet om att skriva bara en ren omotivationsfaktor i sig, men kanske ett litet hopp ändå. Kanske kan jag börja fixa dethär igen nu när jag faktiskt kan gå omkring med skrivmaskinen på heltid, som sagt skapades denhär bloggen för tvåhundra år sen lite som min avlastningsplats och ja, för min mentala hälsas skull gör jag därför ett litet nytt försök att nu komma igång igen. Ett sätt att förhindra hjärnan att svämma över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0