Med blicken framåt

Plugg, plugg, plugg. Stress, stress, stress. Måsten, krav och ingen lust att ta tag i skiten. Ett dygn med 40 timmar för lite för allt som ska hinnas med. Lever mitt ibland det, orkar inte se det...

Blickar framåt istället , planerar sommaren. Det är fan inte långt kvar nu! Bokade peace igår, äntligen! Och mitt i all bokning så råkade jag klicka in mig på nån sista minuten site också så ja, nu är det klart, jag och min fina pojkvän sticker direkt, ett drygt dygn efter studenten flyger vi till 32 grader sol i turkiet! Mycket kärlek till att tillvaron plötsligt kändes lite ljusare. Mindre kärlek till att nu är pengarna slut men, vafan det är bara en liten dålig detalj i alla tankar på sol, bad, musik, frihet, glädje och kärlek som kretsar i mitt huvud just nu, tänk va lite planer för framtiden kan göra med idag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0