nystart på riktigt, hej 2012

Nämen okej nurå.. Ett helt nytt år är här med nya möjligheter och nya utmaningar. Ett nyårslöfte har jag iallafall lyckats snickra ihop, jag ska ta tag i dethär igen. Bloggen, skrivandet. Som vanligt hålls kraven låga och jag är inte ute efter läsare utan bara efter själva friheten att få skriva av mig, nåt jag insett att jag faktiskt behöver för att hälsan ska ligga på plus.

2011 har nog utan tvekan varit det värsta året i mitt liv och iallafall mina närmsta förstår nog vad jag menar, och vilken lättnad det är för mig när jag äntligen kan säga att jag börjar om här. Ja det känns som att jag behövde komma hit för att verkligen kunna lägga all skit bakom mig och faktiskt starta om på ny kula så ja, nu gör jag det. Nu vänder jag blad till ett helt nytt kapitel. Nya vägar att vandra, nya platser att utforska och jag slänger stenarna som tynger i ryggsäcken. Rensar ut allt. Ryggan ska inte tynga mer, gammalt skrot ska inte förstöra längre. Nu är den tom och det enda som ska packas nu är nya upplevelser, nya erfarenheter och nya minnen. Nu jävlar ska här vandras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0