sas

Sitter nu med min älskade Sill och kollar runt bland massa gamla mappar med foton och filmer. Det är så galet underbart att bara sitta och bläddra runt bland gamla minnen. Se tillbaka och minnas, dra upp gammalt skrot igen bara för att det är i efterhand som det är som roligas. Och det är när man sitter och tänker tillbaka på saker som inte riktigt betydde någonting då som man inser av vilket värde det egentligen är. Ja för jag älskar bilder, de får oss att komma ihåg, att kunna se tillbaka, sitta och skratta åt saker man inte ens kommit ihåg att man nån gång gjort. Nej, dethär med nostalgi är förjävla underbart!
Jag vet att det inte blir att vi ses lika ofta nu sen vi bytt till olika skolor, men jag vill ändå bara säga att ni betyder så megamycket för mig trots allt. För jag älskar det vi har, den vänskapen vi delar. Den är speciell, riktigt galet knäpp är den, men den är också jävligt stark. För det spelar lixom ingen roll hur lång tid som skiljer oss åt, den slits inte. Den finns alltid där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0