dålig tjej

Fan, nej nu blir jag nästan lite trött och ledsen på mig själv. Det är nästan värre att försova sig till mellandagsrean än att försova sig till ett nationellt prov.. 

Jag och Sandra som hade planerat allt, suttit och lagt upp planen för hur vi skulle kunna komma in på Åhléns redan vi medlemsöppningen klockan 9. Planerat att vara där först av alla bara för att kunna lägga vantarna på de absolut bästa rea-grejerna och kunna strosa omkring lite innan resten av hela Sveriges befolkning också hunnit ta sig in till stan. Men nej, duktig som jag är ska jag lyckas försova mig på årets viktigaste dag.. *suck* nä ibland blir jag faktiskt bara så trött på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0