torsdag

haft en riktigt mysig eftermiddag idag. Var och fikade med Martin Helsing och det var ett ganska bra tag sen vi sågs nu och det är ju alltid lika mysigt att träffa folk man inte sett på ett tag :) Kan ju lätt hända att man glider ifrån varandra när man inte ses så ofta men det finns också sånna människor som lixom står kvar ändå, som alltid finns där vid sidan av utan att kräva en plats mitt i centrum hela tiden. Kanske är det ett tecken på att vänskapen är väldigt stark- om man kan hålla den levande utan större ansträngning


himla mysigt var det iallafall och sen efter fikan promenerade jag till lägenheten för att äta middag tillsammans med farmor och farfar. Mor min jobbade sent och alltid roligare att äta med sällskap! :) Nu ska jag snart dra och förmodligen möta upp Grek, Tommy och Nicklas för en filmkväll hemma hos mig :) Fan va underbart det är med läxfria dagar! -Man får lixom en möjlighet att leva vid sidan av skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0