skin som den sol du är

Blir ett litet kärleksinlägg idag, tillägnat min fina Therese, bara för att jag insett nu när hon varit sjuk hela veckan hur mycket roligare hon gör hela min vardag genom att bara vara närvarande i den. Är så glad att hon finns så jag vill faktiskt tillägna henne några textrader ur en av hennes egna favoritlåtar, 'Skin' med Ras Cricket, bara för att texten verkligen stämmer in. En massa pluttenuttgullegosgullkärlek till dig Therese, jag vet vi ogillar sånt men det är ju trots allt riktat i rätt riktning så då är det ju faktiskt lite halvokej ;) haha, nejmen himla glad att du finns! puss <3

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Försöker förklara, jag försöker berätta,
Hur du lyfter mig, får en tung man att lätta.
Försöker sätta ihop fast det inte riktigt går.
Värmen och kärleken läker mina sår.
Tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.
Känner du förstår vad jag genomgår.
Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.
Du är speciell, för mig helt underbar.


Kommentarer
Postat av: therese

Men är du en helt underbar människa eller? svar: JA! Längtar till imorgon, då ska du få en bamsekram fina Anna <3

2010-12-16 @ 18:35:13
Postat av: johanna

Vi klarar allt! :) <33

2010-12-17 @ 08:15:24
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0