dissar lördagspressen

Nu sitter jag här, i min säng, framför datorn, med min systers gitarr i knät. Det är lördag och jag har precis sovit bort nästan 2 timmar av veckans enda riktigt värda dag. Jag tror dethär är första lördagen på nästan ett halvår om inte mer som jag bara sitter ner, själv, utan att göra någonting, utan riktiga planer och därmed också utan stress. Nånstans är det ju lixom inprintat i huvudet att lördagar är heliga dagar. Man måste göra saker, måste uppleva saker, ta vara på ledigheten och utnyttja den till max. Men fan, idag kändes det så avlägset, jag var så trött. Först en hård vecka i skolan, sen en ganska sen kväll igår och på det 4 timmars jobb mitt i julrushen idag. Hann precis slänga i mig lite mat och knappt ner under täcket innan jag stupade i säng.

Men nu har det som sagt gått två timmar så nu ska jag samla mina krafter och resa mig upp ur sängen för att ta bussen till Therese och möta upp Therese, Elsa, Grek, Oscar, Axel och Nicklas. Blir nog en lugn kväll för oss ikväll med lite film bara och jag kommer förmodligen somna i soffan om inte filmen är omänskligt bra och lyckas hålla mig vid liv några timmar till. Haha ha en bra kväll så hörs vi! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0