ta mig bort, ta mig till narnia

Bio blev den perfekta avslutningen på en annars ganska seg dag, tack vare Nicklas som tog initiativet och bokade biljetter till Narnia-Premiären! :) Himla mysig film, fast det det tycker jag åandrasidan om alla Narniafilmerna. Dom har ju lixom hängt med se man varit liten men ändå inte lyckats tappa dendär förmågan att fängsla, vilket jag tycker i sig är himla imponerande.

Extra fängslande är dom ju faktiskt nu också när Ben Barnes kommit in i bilden som Prins Caspian. Jag vet inte varför, han är inte så mycket min typ i övrigt, men förmodligen är det hans karaktär, hans chramiga leende och hand riddardräkt som får honom att verka så galet fin och samtidigt jäkligt manlig. En uppskattad kombination!

Men nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp till årets absoluta höjdpunkt- mellandagsrean! Jag och Sandra siktar på 08:35 tåget in till stan eftersom Åhlens har medlemsöppet från 9(!), vilket fresten är om mindre än 6 timmar insåg jag nu.. ostabilt. Nej nu måste jag sova! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0