sune!

Nu känner jag mig faktiskt duktig! Var på Mattecenter med Johanna idag för efter många tidigare bortförklaringar kände jag nu att det var dags att ta tag i mitt liv och faktiskt fokusera. Nu i slutrushen gäller det ju faktiskt att ge den sista energin som finns kvar för om bara en vecka (!) kommer ett väldigt efterlängtat jullov och man får möjlighet att ladda om batterierna igen! :)
Satte mig för att plugga nu med men som vanligt går det inge vidare med datorn i närheten.. Menmen har ju faktiskt gjort lite av en insats idag så känner att jag inte riktigt orkar få ångest ;) Hittade dessutom dessa gamla "sune-filmer" och jag kan inte sluta flina! Dom är förjävla goa!
En massa nostalgi och HumorHumorHumor!!
Hahahhaha! Håkan och Sune är så jävla bäst! Jag blir ju nästan lite småförälskad! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0