självdisciplin here I come!

Sitter faktiskt och gör mig natteklar nu, klockan är bara halv 11(!) och jag känner mig så galet stolt! Är inte ett duggaste dugg trött men här sitter jag ändå och gör mig klar för sängen!

För varje morgon när jag vaknar alltid samma tanke: "Näfan, ikväll går jag och lägger mig klockan 8!". Men varje kväll samma sak, datorn tar uppmärksamheten och vips så har 4 timmar farit iväg och när jag tänker tillbaka så minns jag inget vettigt jag gjort överhuvudtaget.

Men nej, ikväll tar jag mig i skinnet, nu ska jag bara slå en pling till Cissi och sen släcker jag lampan! Sätter nog dessutom en maxgräns på samtalet till 30 minuter +/- 10, snacka självdisciplin! Ja för jag kände faktiskt idag när jag sov mig genom större delen av kemin att det behövs lite fokus nu, det är bara en vecka kvar ju så nu jävlar satsar jag på att köra järnet in i det sista för att sen kunna luta mig tillbaka och njuta av ett välförtjänat lov! ;d
G'night People! // Duktiga Tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0