Sällskapssjuk

Har nu ringt sandra 4 gånger inom loppet av 3 minuter, tycker hon borde skynda sig hit


Samtal 1
Sandra: Ahejdee Sandra
Jag: Hej tjejen, vad gör du?
Sandra: Kollar 'vem kan slå Filip och Fredrik'. Du då?
Jag: Aha, haha jag kollar 'Sunes jul på youtube'. Kan jag komma över?
Sandra: Aa bara komma!

Lägger på och hinner precis lägga ifrån mig mobilen innan jag tar upp den och slår numret igen:

Samtal 2
Sandra: A hej de e Sandra
Jag: Hej vad gör du?
Sandra: Jag kollar fortfarande Filip och Fredrik.
Jag: Aha, du kan inte du komma hit istället?
Sandra: Okejrå, jag ska bara kolla klart, det är slut om 20 minuter, sen kommer jag ! :)
Jag: Okej super!

Lägger på, väntar ca 10 sekunder och slår sedan numret igen

Samtal 3
Sandra: Ja Sandra här
Jag: Hej vad gör du?
Sandra: Kollar Filip och Fredrik, fortfarande...
Jag: Aha, men du vilken film ska vi se?
Sandra: Jag tar med dendär "Dumpa honom" som jag snackade om, blire bra?
Jag: Ja men det blir perfa! Super! Hör av dig innan du går då
Sandra: Aarå, puss

Lägger på, lägger ner mobilen, tar upp den igen.

Samtal 4
Sandra: Aa..
Jag: Hej tjejen! Vad gör du?
Sandra: Gissa..
Jag: Filip och fredrik?
Sandra: Mm..
Jag: Aha, när är det slut? Skynda dig då för jag är sällskapssjuk
Sandra: haha jo anna jag märker det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0