psykologiplugg (:

Sitter med psykologin nu och trots att jag känner mig en aning stressad med tanke på tidsmarginalen så kan jag inte låta bli att småle lite. Jag läser om 'Singelklaner' - vänskapsjäng som håller ihop på en nivå som ligger lite över- och skiljer sig ganska rejält från vanlig vänskap. Det handlar inte om gemensamma intressen utan snarare om ett jäng helt olika människor som håller ihop utan att de egentligen har någonting gemensamt som binder dem samman. "Lite som en självvald familj" står det i texten. Känner man igen sig? Kanske en aningens aning :)

Klicka här för att se hela artikeln


Påtal om det så är klanen på ingång nu, vi kör på filmkväll ikväll :) Jag fårla sitta på golvet och kämpa vidare med min psykologi. Ett halvt öga på uppsatsen och ett halvt på filmen, dethär kan bli intressant!

Kommentarer
Postat av: elsa

Jag är den enda som inte blir omhållen....

2010-12-20 @ 23:35:37
Postat av: anna

Haha sluta nu hjärtat, du är ju kärnan av hela alltet! <3 ne men jag vet att det blev så.. därför therese fick rycka in och göra en mycket bättre sen! <3

2010-12-21 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0