nu snackar vi självdiciplin

Så kom årets höjdpunkt ännu en gång- Skolkatalogen! SOm jag har längtat! Började nästan fundera på vartsjutton den hade tagit vägen men så idag äntligen damp den ner i brevlådan. Men det är väl satidigt bra typiskt också, att enda dagen jag verkligen planerat att plugga häcken av mig så ska den komma. Den har dröjt så pass länge nu att den borde kunnat dröja två dar till men nej, klart att det inte ska få gå helt smärtfritt. Sitter nu och försöker plugga fysik medans skolkatalogen ligger placerad på byrån i andra änden av rummet, den glor på mig, stirrar på mig.. kallar på mig....  jag måste kolla lite. bara lite... bara på några foton.. bara bläddra lite.. nejfanjuste - jag. måste. plugga. fysik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0