nefan, nu kör vi!

Jag halvjoggar hem från skolan av ren stress för att jag vet hur mycket plugg jag har att ta tag i och jag vet att ingen tid får gå förlorad för den jag har räcker knappt till ändå. Fixar snabbt som attan en kopp te och laddar en stor tallrik fruktsallad för att hålla energin och koncentrationen uppe. Jag vet hur mycket jag måste plugga, hur viktigt det är att jag tar vara på tiden!


Men ändå så är det första jag gör när jag kommer in i rummet att klicka igång datorn, det går av ren reflex. Och sen kommer alla "jag ska bara kolla...." och vips så har det gått 6 timmar utan att jag fått nånting vettigt gjort överhuvudtaget. Men nej, idag ska jag bannemej va duktig! Nu stänger jag ner allt och lägger 100% fokus på fysiken. Får jag det gjort ikväll så är det ju faktiskt över imorn och sen är det dessutom helg igen! Ser dessutom ut att kunna bli en himla trevlig fredag till på köpet! Så nu jävlar nu dyker jag ner i fysikboken, med ett löfte om att idag ska jag ta det på fullaste allvar! Önska mig lycka till!  Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0