julkalendern

Nu har jag precis kollat första avsnittet av årets julkalender bara för att se om det är nåt å ha och än så länge verkar den faktiskt helt okej så jag hoppas det fortsätter i samma stuk! Jag vet att julkalendern är för barn men det hör ju faktiskt till..

Det är ju först när julkalendern kommer igång och man börjar räkna neråt som man får dehär riktiga julkänslorna. Det blir ju aldrig att man följer hela ändå men avsnittena i början är faktisk ett måste om man har möjligheten, om inte för att kolla på barntv så för att bara ha en ursäkt för att gosa upp sig i soffan en extra kvart varje morgon innan ruschen till skolan. Ännu en gång kommer dethär mysiga med vintern, att gosa in sig i morgonrocken, dra på sig ett par varma tofflor och krypa upp i soffan framför tvn medans det är helt bäckmörkt och svinkallt utanför fönstret. Mys! Nejmen nu ska jag faktiskt krypa i säng för att orka med livet imorn också! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0