gråa dagar

Det finns dagar då allt känns lite tyngre och glädjen ganska avlägsen. När man går omkring med nån förbannat irriterande klump i bröstet som bara vägrar försvinna och när man känner nån tyngande tomhet i hela magen utan att riktigt veta varför. När man känner sig så förbannat ensam men ändå inte har lust att höra av sig till nån. Dagar då man bara vill lägga sig ner i nån snödriva, bara för att se om någon kommer för att hjälpa en upp. Om någon skulle ta sig tiden att stanna upp och komma med värme.

Jag vet inte varför men jag antar att det är någon svacka jag hamnat i för tillfället bara. Det blir så ibland. Men man får kämpa på och hoppas att det lättar snart. Hänga kvar vid ordspråket 'efter regn kommer solsken' och hoppas att det ligger nån sanning i det. Nu är 'klanen' påväg över iallafall och vi ska dra på någon film och gosa upp oss i soffan. ja, fan va glad jag är att dom finns. Ikväll behöver jag dem verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0