everytime

Idag är det kallt, nästan så jag känner för att bara ligga kvar i sängen. Känns av någon anledning lite småovärt att gå till skolan för det känns mest som vi lallar runt nu under temaveckan. Men det är ju ioförsig kanske ganska skönt också på sitt sätt, det största hindret är väl som sagt att ta sig upp ur sängen och släpa sig till tåget. Men har ju faktiskt min nya jacka så lite spännande är det, upp till bevis nu om den klarar kylan eller inte! 

Ska snart kila men måste slänga in en gammal bortglömd låt nu som jag faktiskt nördat ganska fint de senaste dagarna sedan jag hörde den på radion i torsdags. Är inte så mycket för Britney Spears egentligen av någon anledning men hennes låt "Everytime" är faktiskt galet fin! Enormt mysig att bara försvinna bort till nu när kylan tränger och snön faller.



"Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0