dominoeffekt

Blev ingen filkväll ikväll, trist. Men det är faktiskt lite märkligt detdär- hur det räcker med att en hoppar av för att kedjereaktionen ska ta fart. Visar det sig att nån inte kan så kan plötsligt ingen. Aja, får sätta mig och plinka lite på gitarren. Kanske slå på ett OC-avsnitt eller nånting. Är ju ganska mys det med :) Har ju faktiskt sagt att jag ska ta mig lite egentid så det får väl bli en "bara vara"kväll ikväll. Det är mer det att har man ställt in sig på massa sällskap så känns det alltid som att det blir så ensamt när planerna inte går i lås.

Men som sagt, jag får ta och göra mig en kopp te och luta mig tillbaka med gitarren, det kan ju faktiskt vara lite skönt att vara själv ibland då&då. Ska kanske lägga mig och bläddra lite i nån gammal tidning och sen slå på OC, försöka somna i hyfsad tid så jag är utvilad till helgen, för det är ju faktiskt fredag imorn igen. Det är ju bra galet va tiden går. Känns som det bara är måndag, fredag, måndag, fredag om och om igen hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0